onsdag 11 april 2012

Hej på er!

Under denna veckan så händer det en hel del i processen.

Igår hade vi ett gemensamt möte med familjerätten.
Idag hade jag mitt enskilda samtal med utredaren och på fredag så skall jag genomgå min läkarundersökning.
Bra att det rullar på...........

Det enskilda samtalet idag gick bra.
Vi gick in på både det ena och det andra och berörde många "ämnen".

Inför mötet så hade vi läst om den ena historien efter den andra där man fått mycket märkliga frågor.
Jag tyckte inte alls att det var så närgånget som en del andra tyckt.
Däremot så var det såklart lite känslosamt emellanåt, men på ett positivt sätt.
Tror också att man kanske påverkas av hur trygg man känner sig med sin utredare.
Vår utredare känns sympatisk och är mjuk i sitt sätt.

H kämpar just nu med att slipa och måla taket i pyrets rum:)

Slut på rapporten för idag, återkommer inom kort!

/L





2 kommentarer:

  1. Håller helt med dej Linda. Det hänger på hur trygg man är med sin handläggare. Jag tycker inte det var speciellt jobbigt men visst... Lite känslosamt ibland. Vi trivs väldigt bra med vår handläggare, super gullig och engagerad.
    Har ni gjort er fotobok förresten, annars använde vi oss av Photohome och det var enkelt och blev bra tycker vi. Vill ni kolla är det bara att säga till..
    Jag var inne hos dej på Inspiratören förra veckan men där jobbade bara en man när vi var där. Hade Lily med mej ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mia!

      Vet inte än om vi ska göra en fotobok till vår utredning, men så småningom så tänkte vi i alla fall göra en att ta med oss.
      Skall kolla in Photohome då, tack för tipset!
      Vad synd att jag missade er i butiken:(
      Kom gärna in en annan dag när ni får tid.

      Ha det fint!
      /L

      Radera