torsdag 18 april 2013

Rosor och adressen hit.....

Idag när jag var och handlade kunde jag inte motstå att köpa dessa rosor till min underbara fru och världens bästa mamma.
Hon är så duktig och ger Theo all kärlek och trygghet som han kan tänkas vilja ha.

Det händer väl även hemma att jag köper blommor, men det blir kanske inte så ofta som jag borde.
Att blommor verkligen är en av de saker som är billigt här gjorde inte tanken sämre :-)
21 jättestora rosor kostade bara 28:- för hela buketten....hemma hade dessa säkert kostad 30:-/st

Detta är verkligen något som vi har råd att unna oss under vår tid i Kenya.
Speciellt när jag vet hur mycket L gillar att få det lite hemtrevligt och mysigt i vår lägenhet.

Vi har fått ett par frågor om vår adress....
Om någon vill skicka ner något :-) så ska ni skicka det i ett A4 kuvert som inte får vara för tjockt.
Får man vara så fräck att önska sig något så tar vi hemskt gärna emot några dvd-skivor med filmer eller någon serie....inga barnfilmer alltså utan vuxenfilmer...nej det blev också fel ;-)
Jag menar filmer som jag och L kan se när Theo har somnat.

Adressen är denna:
Little Angels Network
Hans & Linda Fredriksson
Wood Ave./Kindaruma Rd Junction
Box 43092
00100 Nairobi, Kenya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar